Ana içeriğe atla

.

Ablamla Evde Seksin Tadını Çıkarttık

Herkese merhabalar. Ben Aydın’dan Mustafa. 17 yaşındayım. Buradaki değişik hikayeleri gördükçe ve okudukça bende ablamla aramızda geçen güzel bir olayı sizlere anlatmak istedim. Aslında pek anlatılmaması gerek bir hikaye ama içimden anlatmak geldiği için anlatıyorum. Biz Aydın merkezde oturuyoruz. Ablam Nihal benden 1 yaş büyük. 18 yaşında olmasına rağmen güzelliği çoğu kadınlara taş çıkarttırıyor. Evin içinde de sürekli olarak şort ve askılı giyiyor. Onun o yarı çıplak halleri ve göğüs dekoltesi bazen beni benden alıyordu ve hiç utanmadan onu düşünerek tuvalette mastürbasyon yapıyordum. Taş gibi vücudu ve hafif dolgun göğüslerini gördükçe azıyordum hatta tenine dokunmak için bazen ona yakınlaşıyor ve dizine yatıyordum. Abla kardeşten de öte iyi bir arkadaştık ve aramız çok iyiydi.
Bir hafta sonu annemle babam köye gidecekmiş. Ben gitmek istemedim ve o bahaneyle ablam da gitmek istemedi. Biz iki gün kalırız evde dedik.Cuma günü de iş çıkışı babam annemi alıp gitti. Biz evde baş başa kaldık. Ablam babam varken giyemediği şortuyla askılısını hemen giydi. Bende bilerek bir şey demiyordu çünkü görmek hoşuma gidiyordu. Koltukta otururken bacaklarını açmış şortuna yapışmış amının dudaklarını gördüm ve çılgına döndüm. Sonra ise gidip onun dizine yattım ve bacaklarını okşamaya başladım. Onunda hoşuna gidiyordu ve bacaklarını açıp kapatıyordu. Akşam ise odamıza gidip yattık. Ablamın gece yarısı seslerine uyandım.
Ablam yatakta çarşafın altına girmiş ve amını okşuyordu. Zevk aldığı sesleri duyunca birden uyanıp kalktım. O da uyuyor gibi numara yaptı hemen. Kalkıp yanına yattım ve abla rüyamda korktum dedim. Sonra ise omzuna yattım. Biraz zaman geçti ve uyuyor taklidi yapıp elimi göğsünün üzerine koydum. Sonra Nihal yavaşça bir elini elimin üstüne koydu ve diğer elini de amına götürüp yavaşça okşamaya başladı. Nefes alış verişi hızlandı biraz. Zevke gelmeye başlayınca bende yavaşça göğsünü okşamaya başladım. Sütyeni yoktu. O da amını daha hızlı okşamaya başladı. Sonra ben gözlerimi açtım ve göğüslerini okşayıp boynunu öpmeye başladım. İlk önce tepki verse de hadi anı yaşayalım dedim ve üzerine çıktım. Kalkan aletimi amına sürttürmeye başladım ve bir yandan sevişirken diğer yandan da göğüslerini yalıyordum. Sonra altımdan kalktı ve ters dönüp bana sakso çekmeye başladı. Bende onun güzel amını okşayıp yalamaya başladım. Ardından da tüm gece onu götten siktim ve ara sıra amına da biraz sokup sürttürdüm. Gece defalarca boşaldık. Şimdi ablam azınca hala benim yatağıma gelmeye devam ediyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anne Oğul Harika Hikaye

SBen 42 yaşında 165 boylarında, kumral, renkli gözlü, sarı saçlı, dolgun vücutlu evli ve iki çocuklu bir bayanım. Kocamla erken yaşta severek evlenmiştik. Buna rağmen formumu korumaya dikkat etti…ğim için hala oldukça çekici ve bakımlı bir ev kadınıyım. Anlatacağım hikaye 8-9 ay önce başımızdan geçti. Okullar tatil olduğu için küçük oğlum Edirneye dedesinin yanına gitmişti. Kocamın işlerinin yoğunluğu yüzünden tatile çıkamıyorduk. Ancak eylül ekim gibi tatile gidebilecektik. Bu yüzden 19 yaşındaki büyük oğlum Serkan ile İstanbulda kalmıştık. Ara sıra çarşı pazar dolaşarak vakit öldüyorduk. Bir akşam Bursadaki ablam ile telefonda konuşmuştuk. Ablambizi Bursaya davet ediyordu. Öylesine kocama söylediğimde ee gidin tabi Serkanla. Biraz hava almış olursunuz dedi. Oğlum odaya geldiğinde ona da sordum. İstersen gidelim anne dedi. Tamam öyleyse cuma günü gidelim, bir hafta kalır ertesi hafta sonu döneriz dedim. İki gün sonra sabah yola çıktık. Öğleden sonra ablamlarda yani Bursadaydık. Yeme i

Annemi gece gece sikip ağlattım

Merhaba sex hikaye okurları.İsmim Merter. İzmir bornova da kombili bir evde yaşıyoruz. Lise de öğrenim gören 20 yaşında bir ergenim. Annem Helin 46 yaşında. Esmer bombası iri memeleri var. 95 göğüs ölçüleri ise bunu kanıtıdır. Kalçaların kıvrımlı ve toplu olması ise uzun yıllardır spor yapmasından kaynaklanıyor. Yani görseniz gerçekten sizi azdırabilecek bir kadındır. E artık sex hikayemi anlatmaya geçiyorum. Babam 2003 yılında antalyadan tatil dönüşü yaptığımız kazada öldü. O günden sonra gerçekten zor günler yaşadık. Maddi durumumuz iyi olmasına rağmen ( anne tarafımda peder tarafımda varlıklıdır. ) içsel, tinsel açıdan çook zorluklar çektik. Zamanla hayata alışmaya çalıştık. Bu süre içiinde annemle biirbiirimize daha da kenetlendik. Annemin hayatına girmek isteyenler oldu amma annem hiçç biirine yüz vermedi. ve bu konuları beenle açık açık konuşuyordu. günler durmadan geçerken 13-20 yaşlarıma gelmiştim. Artık cinsel konulara ilgim başlamıştı. Sürekli 31 ler çekiyor etr

Annemle Duşta Islak Islak Sikiştik

Herkese merhabalar ben 24 yaşında uzun boylu yakışıklı bir gencim ismim Vedat. Lazı aşırı uzatmadan öz annemle o muhteşem sikiş anlarımıza geçmek istiyoum. Geçtiğimiz günlerde kolumu kırdım bu nedenle de banyo yapamamıştım lakin daha fazla dayanamadım ve 3 gün sonra duşa girdim. ama banyoda tek başıma yıkanmam mümkün değildi. Ben de hemen bana yardım etmesi için anneme seslendim. Ben yıkanamayınca annem ne yapsın hemen eşoflanlarını giyip banyoya geldi. Ensest seks hikayeleri gelmişti aklıma okuduğum. lakin eşofmanın altına ne sütyen ne de külot giymişti. Annem beni keselemek için eğildikçe götü kabak bu gibi ortaya çıkıyordu. durum böyle olunca da benim sikim kalkmaya başlandı. Haliyle çıplağım annem de sikimin kalktığını ayrım etti. Zaten o tişörtü ıslandığında annemin meme uçlarını göründüğünde sikimin kalkmaması olası değildi. bireyin annesi dahi olsa hormonlar sonuçta kalkıyor siki. Beni yıkarken annem onu dikizlediğimin çok farkındaydı. Hatta  bundan sonra önümde eğilmeye ve meme