Ana içeriğe atla

.

Ablamla Duşta Fantezi Yaptık

Herkese merhabalar. Ben İstanbul’dan Erhan. 18 yaşındayım. Sizlere benden 2 yaş büyük olan ablam ile yapmış olduğumuz seks fantezimizi anlatacağım. Ablam Esra beyaz tenli güzel yüz hatlarına sahip olan seksi bir kız. Gerçekten de güzelliği ile birçok kişiyi de peşine takmıştır. Ablam ara sıra evde şort ve askılı ile dolaşır bende güzel bacaklarından tahrik olurdum. Bir de biz onunla normal abla kardeş ilişkisinden daha da yakınız. Çok aşırı samimiyiz. O duştayken ben lavaboya falan girerim o derece yani. ancak ablamla bu ilişkimiz bir gün işi bu noktaya getireceği belliydi. Çünkü ateşle barut yan yana durmaz. O yüzden de bizim seks hikayemizin bir gün olacağı belliydi.
Bir gün yine biz ablamla ve annem evde otururken ablam yine kısacık şortunu ve askılı tişörtünü giymiş temizliğe başladı. Ara sıra eğildikçe pembe iç çamaşırı görünüyor bazen de güzel göğüsleri gözüme takılıyordu. O gün ilk defa ablamdan bu kadar tahrik olmuştum ve resmen onunla sevişmek istemiştim. Ancak bunu yapmam için önce onun ikna olması lazımdı ve tabi ki de evde yalnız olmamız gerekmekteydi. Tam da bu istediğim olmak üzereydi aslında. Çünkü annem ablam temizlik yaparken hazırlandı ve pazara gitti. Ablamla sonunda baş başa kalmıştık. Benim odamı da temizlerken ona arkadan sarıldım ve hem yanağından hem boynundan öpüp teşekkür ettim bu başlangıçtı.
Ablam temizliği bitirir bitirmez duşa girdi. Ben de artık o anın geldiğini anladım ve harekete geçmek için hazırlandım. Ablam duşa girdikten yaklaşık on dakika sonra kapıyı çaldım ve tuvalete gireceğimi söyledim. O da arkasını dönmüş duşa kabinin arkasında yıkanıyordu. Onu izledikçe zevke geliyordum ve aletim de kalkmıştı. Artık dayanamadım ve o arkası dönükken soyundum ve birden onun yanına girdi. Biraz şakalaştık ve ne yapıyorsun çık hadi derken eliyle beni iktirdiğinde çıplak olduğumu anladı ve ne yapıyorsun sen dedi. Ben de o an onun güzelliğine dayanamadığımı söyleyip sertleşmiş aletimi kalçasının iki yanağının arasına dayadım ve ona sarıldım. Erhan saçmalama ama derken ben boynunu öpüp kulak memesini emmeye başladım. O an ohh dedi ve kendisini bana bıraktı. Ben boynunu öpmeye başladım ve bir yandan da göğüslerini okşamaya başladım. Köpüklü vücudunu okşadıkça meme uçları sivreldi ve zevke geldim. Sonra biraz seviştik ve benim aletimi de okşayarak köpükledi. Sonra da onu domalttım ve bakire olduğu için götten girmeye başladım. İlk başlarda yavaş yavaş girerken acıyor yavaş dese de sonra tamamen soktuğumda ohhh hadi devam et diyordu ve bir yandan da amını okşuyordu. Ben siktiktçe daha hızlı sok diyordu ve bende hızlı hızlı git gel yaparak sırtına boşaldım. Sonra bir kez daha banyoda birlite olduk. Şimdi ise ara sıra odamızda bu fantezimize devam ediyoruz.

Yorumlar

  1. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anne Oğul Harika Hikaye

SBen 42 yaşında 165 boylarında, kumral, renkli gözlü, sarı saçlı, dolgun vücutlu evli ve iki çocuklu bir bayanım. Kocamla erken yaşta severek evlenmiştik. Buna rağmen formumu korumaya dikkat etti…ğim için hala oldukça çekici ve bakımlı bir ev kadınıyım. Anlatacağım hikaye 8-9 ay önce başımızdan geçti. Okullar tatil olduğu için küçük oğlum Edirneye dedesinin yanına gitmişti. Kocamın işlerinin yoğunluğu yüzünden tatile çıkamıyorduk. Ancak eylül ekim gibi tatile gidebilecektik. Bu yüzden 19 yaşındaki büyük oğlum Serkan ile İstanbulda kalmıştık. Ara sıra çarşı pazar dolaşarak vakit öldüyorduk. Bir akşam Bursadaki ablam ile telefonda konuşmuştuk. Ablambizi Bursaya davet ediyordu. Öylesine kocama söylediğimde ee gidin tabi Serkanla. Biraz hava almış olursunuz dedi. Oğlum odaya geldiğinde ona da sordum. İstersen gidelim anne dedi. Tamam öyleyse cuma günü gidelim, bir hafta kalır ertesi hafta sonu döneriz dedim. İki gün sonra sabah yola çıktık. Öğleden sonra ablamlarda yani Bursadaydık. Yeme i

Annemi gece gece sikip ağlattım

Merhaba sex hikaye okurları.İsmim Merter. İzmir bornova da kombili bir evde yaşıyoruz. Lise de öğrenim gören 20 yaşında bir ergenim. Annem Helin 46 yaşında. Esmer bombası iri memeleri var. 95 göğüs ölçüleri ise bunu kanıtıdır. Kalçaların kıvrımlı ve toplu olması ise uzun yıllardır spor yapmasından kaynaklanıyor. Yani görseniz gerçekten sizi azdırabilecek bir kadındır. E artık sex hikayemi anlatmaya geçiyorum. Babam 2003 yılında antalyadan tatil dönüşü yaptığımız kazada öldü. O günden sonra gerçekten zor günler yaşadık. Maddi durumumuz iyi olmasına rağmen ( anne tarafımda peder tarafımda varlıklıdır. ) içsel, tinsel açıdan çook zorluklar çektik. Zamanla hayata alışmaya çalıştık. Bu süre içiinde annemle biirbiirimize daha da kenetlendik. Annemin hayatına girmek isteyenler oldu amma annem hiçç biirine yüz vermedi. ve bu konuları beenle açık açık konuşuyordu. günler durmadan geçerken 13-20 yaşlarıma gelmiştim. Artık cinsel konulara ilgim başlamıştı. Sürekli 31 ler çekiyor etr

Annemle Duşta Islak Islak Sikiştik

Herkese merhabalar ben 24 yaşında uzun boylu yakışıklı bir gencim ismim Vedat. Lazı aşırı uzatmadan öz annemle o muhteşem sikiş anlarımıza geçmek istiyoum. Geçtiğimiz günlerde kolumu kırdım bu nedenle de banyo yapamamıştım lakin daha fazla dayanamadım ve 3 gün sonra duşa girdim. ama banyoda tek başıma yıkanmam mümkün değildi. Ben de hemen bana yardım etmesi için anneme seslendim. Ben yıkanamayınca annem ne yapsın hemen eşoflanlarını giyip banyoya geldi. Ensest seks hikayeleri gelmişti aklıma okuduğum. lakin eşofmanın altına ne sütyen ne de külot giymişti. Annem beni keselemek için eğildikçe götü kabak bu gibi ortaya çıkıyordu. durum böyle olunca da benim sikim kalkmaya başlandı. Haliyle çıplağım annem de sikimin kalktığını ayrım etti. Zaten o tişörtü ıslandığında annemin meme uçlarını göründüğünde sikimin kalkmaması olası değildi. bireyin annesi dahi olsa hormonlar sonuçta kalkıyor siki. Beni yıkarken annem onu dikizlediğimin çok farkındaydı. Hatta  bundan sonra önümde eğilmeye ve meme