Ana içeriğe atla

.

Kocamın Gözü Önünde Beni Sikti

Şu anda 28 yaşında bulunuyorum ve geçen seneye kadar kocamı hiç aldatmamıştım. Aslında size anlatacağım bu öykü aldatma hikâyeleri arasında yer almasa da olur. Çünkü başka bir adamla yattım ama bunu kocamın gözleri önünde gerçekleştirdim. Yani onu aldattım sayılmaz.
Bu maceramın nedeni ise yine kocam olmuştu. Satış temsilcisi olarak çalışan kocam neredeyse yılın yarısı boyunca şehri dışında, başka kentlerde oluyordu. Ama eve her dönüşünde neredeyse kapıdan girer girmez üzerime atlayarak beni sikmeye başladığı için beni aldattığını düşünmüyordum. Fakat gerçek sex hikâyeleri okumak istediğim bir gün kendi bilgisayarım açılmayınca onun iş amacıyla kullandığı dizüstü bilgisayarını aldım. Yanlışlıkla girdiğim bir dosyanın içinde de kocamın seyahatleri sırasında siktiği kadınların videolarının olduğu başka dosyalara ulaştım. Burada kocamın becerdiği neredeyse 20 kadının videosu vardı. Tabi sevişirken çekmediği çok daha fazla kadınla birlikte olduğunu tahmin etmek zor değildi.
Çok sinirlendim ama kendimden geçip ona saldırmak yerine soğukkanlı bir plan yaptım. Kocamın da tanıdığı üniversitedeki eski sevgilime telefon ettim ve durumu anlattım. İntikam almak için beni tekrar sikmesini istediğimi söylediğimde ise lafı ikilememe izin vermedi. Eski sevgilim ondan ayrıldıktan sonra uzun bir süre peşimden koşmuştu. Şu tavrından anladığıma göre de beni unutamamıştı ve ondan istediğimi yapmak angarya değil büyük bir zevk olacaktı.
Kocama eski sevgilimin şehirde olduğunu ve bize uğrayacağını söyledim. Akşam eski sevgilim geldiğinde ise kocam horul horul uyuyordu. Yemekteki içeceklerle birlikte ona verdiğim haplar işlerini yapmışlardı. Eski sevgilim onun uyuduğu koltuğun yan tarafında beni sevip okşamayı bitirdiğinde ve sikini amıma sokmaya hazırlandığında ise kısa bir mola verdim. Kocamı tokatlayarak uyandırdım. Bilgisayarını da açmıştım ve siktiği kadınları dosyaladığı bölüme gelmiştim. Güçlükle uyanan kocama ‘eşini aldatacaksan gözünün önünde yapma mertliğini göster, saklama’ dedikten sonra eski sevgilimin oturduğu koltuğa gittim ve onun yarağının üzerine çıktım. Üzerinde hoplamaya başladığımda ise kocamı daha çok çıldırtmak için sesli çığlıklar atmaya başladım. Sonuçta eski sevgilim kocamın gözü önünde, oldukça hareketli ve gürültülü biçimde beni sikmiş oldu. Sonrasında kocam bu olayı ve kendi videolarını eskiden yaşanmış seks hikâyeleri olarak kabul edip yola devam etmemizi önerdi. Kabul ettim ama her ihtimale karşı eski sevgilimle görüşmeyi de sürdürüyorum. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anne Oğul Harika Hikaye

SBen 42 yaşında 165 boylarında, kumral, renkli gözlü, sarı saçlı, dolgun vücutlu evli ve iki çocuklu bir bayanım. Kocamla erken yaşta severek evlenmiştik. Buna rağmen formumu korumaya dikkat etti…ğim için hala oldukça çekici ve bakımlı bir ev kadınıyım. Anlatacağım hikaye 8-9 ay önce başımızdan geçti. Okullar tatil olduğu için küçük oğlum Edirneye dedesinin yanına gitmişti. Kocamın işlerinin yoğunluğu yüzünden tatile çıkamıyorduk. Ancak eylül ekim gibi tatile gidebilecektik. Bu yüzden 19 yaşındaki büyük oğlum Serkan ile İstanbulda kalmıştık. Ara sıra çarşı pazar dolaşarak vakit öldüyorduk. Bir akşam Bursadaki ablam ile telefonda konuşmuştuk. Ablambizi Bursaya davet ediyordu. Öylesine kocama söylediğimde ee gidin tabi Serkanla. Biraz hava almış olursunuz dedi. Oğlum odaya geldiğinde ona da sordum. İstersen gidelim anne dedi. Tamam öyleyse cuma günü gidelim, bir hafta kalır ertesi hafta sonu döneriz dedim. İki gün sonra sabah yola çıktık. Öğleden sonra ablamlarda yani Bursadaydık. Yeme i

Annemi gece gece sikip ağlattım

Merhaba sex hikaye okurları.İsmim Merter. İzmir bornova da kombili bir evde yaşıyoruz. Lise de öğrenim gören 20 yaşında bir ergenim. Annem Helin 46 yaşında. Esmer bombası iri memeleri var. 95 göğüs ölçüleri ise bunu kanıtıdır. Kalçaların kıvrımlı ve toplu olması ise uzun yıllardır spor yapmasından kaynaklanıyor. Yani görseniz gerçekten sizi azdırabilecek bir kadındır. E artık sex hikayemi anlatmaya geçiyorum. Babam 2003 yılında antalyadan tatil dönüşü yaptığımız kazada öldü. O günden sonra gerçekten zor günler yaşadık. Maddi durumumuz iyi olmasına rağmen ( anne tarafımda peder tarafımda varlıklıdır. ) içsel, tinsel açıdan çook zorluklar çektik. Zamanla hayata alışmaya çalıştık. Bu süre içiinde annemle biirbiirimize daha da kenetlendik. Annemin hayatına girmek isteyenler oldu amma annem hiçç biirine yüz vermedi. ve bu konuları beenle açık açık konuşuyordu. günler durmadan geçerken 13-20 yaşlarıma gelmiştim. Artık cinsel konulara ilgim başlamıştı. Sürekli 31 ler çekiyor etr

Annemle Duşta Islak Islak Sikiştik

Herkese merhabalar ben 24 yaşında uzun boylu yakışıklı bir gencim ismim Vedat. Lazı aşırı uzatmadan öz annemle o muhteşem sikiş anlarımıza geçmek istiyoum. Geçtiğimiz günlerde kolumu kırdım bu nedenle de banyo yapamamıştım lakin daha fazla dayanamadım ve 3 gün sonra duşa girdim. ama banyoda tek başıma yıkanmam mümkün değildi. Ben de hemen bana yardım etmesi için anneme seslendim. Ben yıkanamayınca annem ne yapsın hemen eşoflanlarını giyip banyoya geldi. Ensest seks hikayeleri gelmişti aklıma okuduğum. lakin eşofmanın altına ne sütyen ne de külot giymişti. Annem beni keselemek için eğildikçe götü kabak bu gibi ortaya çıkıyordu. durum böyle olunca da benim sikim kalkmaya başlandı. Haliyle çıplağım annem de sikimin kalktığını ayrım etti. Zaten o tişörtü ıslandığında annemin meme uçlarını göründüğünde sikimin kalkmaması olası değildi. bireyin annesi dahi olsa hormonlar sonuçta kalkıyor siki. Beni yıkarken annem onu dikizlediğimin çok farkındaydı. Hatta  bundan sonra önümde eğilmeye ve meme