Ana içeriğe atla

.

Verecek Kimse Kalmamış Gibi Çöpçüye Vermiştim

MMerhaba arkadaşlar benim adım Didem.Sitenize Didim’den katılıyorum.23 yaşındayım.Kızıl saçlı ve beyaz tenliyim.Aslen Bulgaristan göçmeniyim.Boyum 1.81, kilom 65. Genel olarak seks seven bir insanım.Ve gerçekten de zengin bir sevgilim var.Size bu anlatacağım hikaye yüzünden kendi seviyemi biraz düşürmüş olacağım evet farkındayım.Ama ben çok fazla kafaya takmıyorum.Bence siz de takmayın.Çünkü bir insan sinirlendiğinde gerçekten de yapmayacak olduğu şeyleri bile yapabiliyor.Bunun örneğini geçen gün yaşadım ben.Sevgilim ile ciddi bir konuda tartıştık ve ayrıldık.Ayrıldığımız gece ben onu kapıdan uğurladım ve o sırada karşıma bir çöpçü çıktı.Bende o kızgınlık ile birlikte adamı bağıra bağıra eve çağırdım ve içeri sokar sokmaz onun ile sevişmeye başladım.Çöpcü bile olsa şapkasını çıkartınca o kadar hoş geliyorduki gözüme anlatamam, birgün evde bir şey yaparken kaldırmam gereken eşya vardı kaldıramıyordum, kapıyı açtım birinden yardım almam gerekiyordu, çöpçüyü gördüm rica ettim, elbette yardım ederim dedi girdi içeri eşyayı söylediğim yere koydu, bir kahve yapayım içelim birlikte dedim, zahmet etmeyin falan dedi, olmaz dedim ben tabii yaptım birlikte içmeye başladık, üniversite mezunuydu ve çöpçülük yapıyordu, sohbeti falan çok güzel, kültürlü biriydi aslında hobi olarak yapıyormuş çöpçülüğü anlattıkça anlattı neredeyse 1 2 saat aralıksız sohbet ettik, ve iyi günler diyip çıktı gitti, telefonunu almıştım bir bahane bulup tekrar görmem gerekiyordu onu, aradan 3 gün geçti aradım çalıştığını söyledi, nerede çalıştığını sorduğumda bizim buraya uzak bir yerlerde çalıştığını söyledi, ben tabii üzülmüştüm, tüh yine yapılması gereken bir şeyler var ama senden başkasına güvenipte evime alamam dedim, akşam müsait olursanız gelirim dedi, tamam dedim ne zaman istersen gel yeterki dedim, saat 22.30 falandı zil çaldı bu sefer iş kıyafetleriyle değil, normal giysileriyle görmüştüm çok karizmatikti süper bir koku sıkmış resmen görür görmez çarpmıştı beni, yine yapması gerekeni yaptı, aslında yapılacak bir şey yoktu tamamen bahaneden çağırmıştım onu, neyse işleri halletti, bu sefer soğuk bir şeyler içelimmi dedim, ne mesela dedi? Bira vodka falan dedi, nasıl uygun görürseniz bana uyar dedi, başladık içmeye sevgilin varmı vs gibi sorular sordum, kafamız güzelleşti, en sonunda dedim karşında duruyorum, ve sana soruyorum dedi, beni güzel buluyormusun? Elbette ben seni ilk gördüğümden beri devamlı aklımın biryerlerindesin dedi, çok heyecanlanmıştım, dudağına bir öpücük kondurdum ve kucagına oturdum, başladık sevişmeye sabaha kadar deliler gibi seviştik, kaç kere boşaldığımı inanın ben bile hatırlamıyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anne Oğul Harika Hikaye

SBen 42 yaşında 165 boylarında, kumral, renkli gözlü, sarı saçlı, dolgun vücutlu evli ve iki çocuklu bir bayanım. Kocamla erken yaşta severek evlenmiştik. Buna rağmen formumu korumaya dikkat etti…ğim için hala oldukça çekici ve bakımlı bir ev kadınıyım. Anlatacağım hikaye 8-9 ay önce başımızdan geçti. Okullar tatil olduğu için küçük oğlum Edirneye dedesinin yanına gitmişti. Kocamın işlerinin yoğunluğu yüzünden tatile çıkamıyorduk. Ancak eylül ekim gibi tatile gidebilecektik. Bu yüzden 19 yaşındaki büyük oğlum Serkan ile İstanbulda kalmıştık. Ara sıra çarşı pazar dolaşarak vakit öldüyorduk. Bir akşam Bursadaki ablam ile telefonda konuşmuştuk. Ablambizi Bursaya davet ediyordu. Öylesine kocama söylediğimde ee gidin tabi Serkanla. Biraz hava almış olursunuz dedi. Oğlum odaya geldiğinde ona da sordum. İstersen gidelim anne dedi. Tamam öyleyse cuma günü gidelim, bir hafta kalır ertesi hafta sonu döneriz dedim. İki gün sonra sabah yola çıktık. Öğleden sonra ablamlarda yani Bursadaydık. Yeme i

Annemi gece gece sikip ağlattım

Merhaba sex hikaye okurları.İsmim Merter. İzmir bornova da kombili bir evde yaşıyoruz. Lise de öğrenim gören 20 yaşında bir ergenim. Annem Helin 46 yaşında. Esmer bombası iri memeleri var. 95 göğüs ölçüleri ise bunu kanıtıdır. Kalçaların kıvrımlı ve toplu olması ise uzun yıllardır spor yapmasından kaynaklanıyor. Yani görseniz gerçekten sizi azdırabilecek bir kadındır. E artık sex hikayemi anlatmaya geçiyorum. Babam 2003 yılında antalyadan tatil dönüşü yaptığımız kazada öldü. O günden sonra gerçekten zor günler yaşadık. Maddi durumumuz iyi olmasına rağmen ( anne tarafımda peder tarafımda varlıklıdır. ) içsel, tinsel açıdan çook zorluklar çektik. Zamanla hayata alışmaya çalıştık. Bu süre içiinde annemle biirbiirimize daha da kenetlendik. Annemin hayatına girmek isteyenler oldu amma annem hiçç biirine yüz vermedi. ve bu konuları beenle açık açık konuşuyordu. günler durmadan geçerken 13-20 yaşlarıma gelmiştim. Artık cinsel konulara ilgim başlamıştı. Sürekli 31 ler çekiyor etr

Annemle Duşta Islak Islak Sikiştik

Herkese merhabalar ben 24 yaşında uzun boylu yakışıklı bir gencim ismim Vedat. Lazı aşırı uzatmadan öz annemle o muhteşem sikiş anlarımıza geçmek istiyoum. Geçtiğimiz günlerde kolumu kırdım bu nedenle de banyo yapamamıştım lakin daha fazla dayanamadım ve 3 gün sonra duşa girdim. ama banyoda tek başıma yıkanmam mümkün değildi. Ben de hemen bana yardım etmesi için anneme seslendim. Ben yıkanamayınca annem ne yapsın hemen eşoflanlarını giyip banyoya geldi. Ensest seks hikayeleri gelmişti aklıma okuduğum. lakin eşofmanın altına ne sütyen ne de külot giymişti. Annem beni keselemek için eğildikçe götü kabak bu gibi ortaya çıkıyordu. durum böyle olunca da benim sikim kalkmaya başlandı. Haliyle çıplağım annem de sikimin kalktığını ayrım etti. Zaten o tişörtü ıslandığında annemin meme uçlarını göründüğünde sikimin kalkmaması olası değildi. bireyin annesi dahi olsa hormonlar sonuçta kalkıyor siki. Beni yıkarken annem onu dikizlediğimin çok farkındaydı. Hatta  bundan sonra önümde eğilmeye ve meme